TR | EN
Hakkımızda

Kuruluş

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Üniversitemizin kuruluşu olan 1993 yılında Genel Sekreterliğe bağlı bir birim olarak faaliyetine başlamıştır.

Amaç

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığının amacı, bilgi teknolojilerini en üst seviyede uygulayarak eğitim-öğretim birimlerine, araştırmacılara, öğrencilere, personele ve yönetim birimlerine bilişim desteği sunmaktır.

Hızla artan öğrenci ve personel sayısı ile birlikte ihtiyaç duyulan yazılım, donanım ve diğer bilişim hizmetleri konusundaki gereksinimleri karşılayarak bunların devamlılığını sağlamak, bilgisayar sayısı, ağ ve internet altyapısını geliştirecek faaliyetlerde bulunmak, bu işler için uzmanlaşmış kadroları oluşturma faaliyetleri ise amacı gerçekleştirmeye yönelik çalışmalardır.

Yerleşim

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Rektörlük Binasında Zemin ve -1. katında faaliyetlerini sürdürmektedir.

Personel Durumu 

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'nda 1 Daire Başkanı, 1 Şube Müdürü, 1 Başkanlık Sekreteri, 6 Mühendis, 4 Teknisyen, 2 Tekniker, 2 Öğretim Görevlisi, 2 Teknik Personel, 2 Bilgisayar Programcısı, 2 Bilişim Sistemleri Personeli ve 2 Destek Personel olmak üzere 25 kişi görev yapmaktadır (10/05/2022 itibariyle).