TR | EN
Hakkımızda

Kuruluş

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Üniversitemizin kuruluşu olan 1993 yılında Genel Sekreterliğe bağlı bir birim olarak faaliyetine başlamıştır.

Amaç

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığının amacı, bilgi teknolojilerini en üst seviyede uygulayarak eğitim-öğretim birimlerine, araştırmacılara, öğrencilere, personele ve yönetim birimlerine bilişim desteği sunmaktır.

Hızla artan öğrenci ve personel sayısı ile birlikte ihtiyaç duyulan yazılım, donanım ve diğer bilişim hizmetleri konusundaki gereksinimleri karşılayarak bunların devamlılığını sağlamak, bilgisayar sayısı, ağ ve internet altyapısını geliştirecek faaliyetlerde bulunmak, bu işler için uzmanlaşmış kadroları oluşturma faaliyetleri ise amacı gerçekleştirmeye yönelik çalışmalardır.

Yerleşim

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Rektörlük Binasında Zemin ve -1. katında faaliyetlerini sürdürmektedir.

Personel Durumu

Bilgi İşlem Başkanlığı'nda 1 Daire Başkanı, 1 Şube Müdürü, 5 Mühendis, 3  Öğretim Görevlisi, 5 Tekniker, 1 Teknisyen, 1 Programcı, 3 Bilgisayar İşletmeni, 2 Memur,  2 Teknik Personel, 1 Destek Personel, 1 Yardımcı Personel olmak üzere toplam 25 personel çalışmaktadır (07/01/2020 itibariyle). Çalışma alanlarına göre ayrılmış personelin görev yaptığı birimler ve bu birimler hakkındaki bilgiler yönetim ve örgüt şeması bölümünde ayrıntılı olarak yer almaktadır.