TR | EN
Yardım Dokumanı

Tarayıcının adres kısmına destek.ogu.edu.tr yazılır.

 

Kullanıcı adı olarak sicil numarası, parola olarak netyetki parolası girilir.
Öğrencilerin kullanıcı adı öğrenci numarası,parola netyetki parolasıdır.

 

 

Sisteme girildikten sonra Tip seçilir.

 

 

Kategori seçimi yapılır. Kategori seçimi yapılması zorunludur. Burada örnek olarak E-posta işlemleri seçilmiştir.

 

 

E-posta izleme evet seçilir.E-posta adresiniz girilir. E-posta adresini girmeniz önemlidir. Çünkü destekten açılan çağrılara gönderilen cevaplar e-postanıza gelecektir. Eğer E-posta adresi girmezseniz cevapları okuyamazsınız.

 

 

Başlık ve açıklama kısımları doldurunuz. Açıklama kısmını doldurmanız zorunludur.

 

 

Eğer çağrınıza dosya eklemek isterseniz Dosya Seç kısmından ekleyebilirsiniz.

 

iletiyi gönderin diyip ileti gönderilir.

 

 

Bu durumda sayfanın üstüne şu işaret gelir. Sağ alt köşeye "Çağrınız kaydedildi. Üzerinde çalışılıyor" yazısı gelir.

 

 

Çağrınızın durumunu görmek için sisteme tekrar giriş yapabilirsiniz. Yukarıdaki menüden çağrılar seçeneğini seçin. Atanan-teknisyen boş ise işleminiz henüz bir personel tarafından üzerine alınmamıştır. Eğer dolu ise çağrınız çözümlenmeye başlanmıştır.

 

 

Ayrıca çağrıların altından başlığa tıklayarak izleme yazısının üstüne tıklayabilir ve yeni yazışmalar yapabilirsiniz.